25 March 2009

sedih wooooo

ermmmmmmmmmmmmm... tarik nafas pelan2.... aku ni kalo excited @ ssh ati msti semput.. dada skit.. sejuk pun x leh.. hehehhe.. td ade jamuan kat opis.. jamuan perpisahahn kak liza.. sedih giler... td aku cb thn gak... last2 x dpt thn bile tgok kak liza peluk GM.. aku ni mmg sensitif skit... ati lembut sgt.. sbb tu bl org mrh skit cpt trs.. tp skjp je.. kalo org tegur giler2 tu mmg trs smpi bile2.. aku leh ingt ape dia ckp smpi bile2.. td aku g toilet mengis puas2 smpi merah mate aku... msuk opis aku pndg tmpt len.. pastu gelak je mnjg.. nk elak kan org perasan... kalo g mn2 aku nmpk org buta @ org tua aku blh nangis kat situ... kalo aku x de duit kecik aku mntak kat Allah biar murah rezeki mereka.. aku da dpt cite ayat2 cinta.. lain skit cite dia dr novel ayat2 cinta yg aku ade.. tp puas ati sbb leh tgok dlm henset.. heheheh.. yeh!!!! aku nangis gak ms maria nk mati tuh... sedih tul! hana.. sori yek x pnjam cite tuh kat hana.. akak da dpt da cite tuh.. thx...

No comments:

Post a Comment