05 March 2009

jln2 cr psl...

keindahan mlm di masjid jamek


br turun dr stesen komuter masjid jamek.. br blik dr bli tiket bas kat pudu..



tgn menggigil ambik gambo..

smlm aku g jln2 kat jln TAR ngan kakak aku-kak ruziah.. hehhehe.. cr tudung yg mak aku pesan pastu blik lalu msjid jamek.. bli tiket ade kul 2 ptg ari jumaat.. yg len sume sold out.. hampeh! kene le aku ckp ngan bos nk blik awal sok.. huhuhuhu.. sjak aku ade prob ngan org nih aku rs mcm da kehilangan keyakinan nk bkwn.. baik sorg2.. mkn pun x de slera sjak demam akibat gusi bngkak.. otak kat mlk tp bdn kat kl.. x th lar.. mcm org x btul da aku rs.. nk ilang kan stress ni mcmn..

6 comments:

  1. hooiitt.. nape ni? tUlaa ko sOmbong sangat ngan aku.. ada masalah tanak share ngan aku nyampah! heheh

    balik la melaka rehat okie.. makan pun banyak2 tau.. heheh mane tau mak kO dapat tUdung dan bersemangat untuk masak banyak2 bagi family kO makan.... hheh

    psssttt.. makan sedap jangan lUpa aku beb...

    take care dear.. sayang kO!

    ReplyDelete
  2. mn ade sombong.. skunk ni aku nk cr umah.. dpt umah kat pntai permai.. brg sume ade cume tv je tp mhl.. rm750.. x jdik aku.. mn nk cr mmber... pening aku.. nk cr bilik je lg sng... kat vista

    ReplyDelete
  3. ngape ko sebut nama kakak ko..... malu lah dia...
    ngape ko merajuk plak..... ko nak blk kg, cuba senyum sikit....
    esok nak balik kg tue kim salam kat family ko.....

    ReplyDelete
  4. ko kena guna kamera yg canggih ckit..beli kamera cannon...murah jer...baru RM 2500 x lari nyer..baru gambar nampak xde goyang2 nyer..lalalalalal~~~~~

    ReplyDelete
  5. btul lar... nnti wa nk kumpul wet..

    ReplyDelete
  6. pkai cam slr cantek tuhhh...bru leh wat mcm2 teknik..

    ReplyDelete