18 March 2009

ari ni ari best...

br ade gmbo tuk sume...


bt kenangan..

ni le aku mkn... ape tah nm dia.. aku x th..aku order aku balun je...

kak sal tgh syok mkn.. sodap tuh! mcm pertandingan mkn lak.. ahakz..

berselera nmpk..

kak liza hepi tgok org msk.. hehehhe

smpt agi g shopping...

malu2 kucing...
ari ni best giler... mkn kat Tepayyaki, mid valley.. raikan kak liza nk pindah... kire last kitorg mkn sm2.. sedihnyer.. pas ni tah sape tah.. thx kakak2 sume sbb jdik kwn kite... mak bapak jauh.. member pun x de... sedih2... aku syg giler kat kakak2 aku ni... da mcm kakak sndr.. dlm hepi2 tu dr sudut ati aku sedih gak... ye ar aku ni sensitif skit kalo ade hal2 mcm nih... pastu kitorg blikan hadiah kak ruziah.. ari jd dia.. hepi giler dia... aku pun join skali bli hadiah.. hehehhe.. jln2 kat mid br blik opis... syiok... aku x sngka ade gak yg sudi jdik kwn aku... aku ni giler2 skit.. mcm bdak2.. sbb tu mmg perangai aku.. aku jnis x kisah ape org kate kat aku... skrg kene bukak minda skit.. hehehhe..

8 comments:

  1. mmg Pun.. nyampah makan teppayaki tak ajak akU.. weeii bestke makan kat sitU tak penah cUba pun...

    ReplyDelete
  2. best... kene pns abis muke aku jd pop corn jap... len kali kalo g lg aku nk duk jauh dr tmpt msk tuh.. nnti kite g la... bl ko g ngan aku?

    ReplyDelete
  3. mana gambar kak Ruziah ko........ x de pun.... anyway thanx hadiah tue.....

    ReplyDelete
  4. perh..tepayaki...ko order yg mane??mkn tauge jer ke??hehehehe...or ade beef or chiken or white fish..??hehehe

    ReplyDelete
  5. tepayyaki chicken... yum..yum...

    ReplyDelete
  6. okie... nanti kita pi sane.. bila? nanti aku ajak kO ar...

    ReplyDelete
  7. bile ar nk g?? blik keje ke @ weekend?

    ReplyDelete
  8. nnti ko bgth awl2... nnti aku x de la bli tiket dl..

    ReplyDelete