10 March 2009

Allah menguji diriku..

erm... aku masih x paham ape yg menyebabkan ade je org x sk kan aku.. aku manusia biase je.. kdg2 aku tgok jgak kat cermin ape yg ade kat aku ni?? br2 nih ade org yg kate x puas ati ngan aku dr mula kitorg knl smpi skrg.. pelik lar.. tp bile aku tnye ape yg x puas ati nyer dia x nk lak ckp.. aku blh trime ape yg org x sk aku.. sbb aku blh ubah pelan2.. tp yg bengang tu x nk ckp.. mknenyer x terkire la tuh! sjk gado ngan mmber aku tu kan aku rs down lar.. aku x kisah ngan dia tu, yg aku kisah sgt psl org sekeliling aku.. ade lg ke yg x puas ati or x sk kat aku.. btul lar mak aku ckp.. org kwn ngan kite, kite kene fhm x semestinye org tu sk kat kite ke x.. aku rs down sgt2.. da lm aku x duduk dpn Allah.. phm2 je la pempuan... bl melibatkan ati aku ambik ms lm nk ubat balik.. sbb da parah nih.. bile dia ckp kat aku suh bukak minda, fikir rasional aku mmg x leh trime.. ape? aku ni mmg x open sgt ker? nk kate aku ni giler kuasa x jgak.. sbb aku pegang amanah org.. aku btul2 rs down!! ati aku sakit.. otak aku pikir cr terbaik nk ubatkan ati aku nih.. x sngka btul org yg aku pikir lurus leh ckp mcm tu kat aku.. pdhal aku ni st hapa pun x usik dia.. dia leh ckp mcm tuh.. dia x leh trime aku tgur dia.. dia aim ngan aku.. wachaaaa!!!!!!! aku nk jd aku yg dl.. jadik kurang ajar.. ko jadik kan aku mcm nih.. jgn slh kan aku.. pedulik hapa aku..

2 comments:

  1. hiiisss.. wanie.. sampai bile kO nak fikirkan ape yang 'orang-orang' tu cakap kat kO.. pedulikan je laa ok.. erm.. kalau kita fikir mmg sakit hati n macam2 lagi.. erm...

    ReplyDelete
  2. betul2.. aku rs mcm da x de kwn ar.. tu sbb aku jdik mcm tuh.. pdhal org mcm tu x jadik kwn aku pun x pe.. bl dia ckp mcm tu mcm dia ejek aku yg aku ni x de kwn sbb dek perangai aku tuh..

    ReplyDelete