25 February 2009

Masalah sekarang..

kdg2 aku ghisau gak ngan bdak skrg nih.. ngan mslh dadah le, pil2 mabuk, arak... tah le.. kdg2 kite tgur x leh nk trime.. aku x nk bdak2 zmn skunk ni asik sgt ngan bnde2 mcm nih.. nnti ssh nk mati.. nk ngadap Allah pun ssh.. nauzubillah.. kdg2 blh gak msuk ngan join kelab2 muzik ni.. g tgok konsert.. aku x kate yg muzik ni x elok @ hapak tp berpada2 le skit.. muzik ni mmg siok kite dgr.. lyn blues.. aku pun sk gak.. bab2 seni ni aku mmg sk.. tp aku pikir kite sbnrnye blh seimbang kan life kite dgn Allah.. cume nk x nk je.. sbb bnde2 ni sume merosak kan otak.. jd start la nk cuba bnde bkn2.. kekdg faktor kwn pun ade gak.. nk jg ati mmber le katekan.. sggup join yg bkn2.. jd kalo mmber tu kate mkn taik kite pun mkn lar.. betapa bodoh nyer manusia nih.. Allah bg akal fikiran & nafsu.. kite patut nyer gunakan akal kongkong nafsu bkn nafsu kongkong akal.. kdg2 kite kene tetep kan pendirian ati kite.. jgn tgok org len sbuk join konsert kite pun nk join gak.. org yg kite syg sk muzik kite pun sk muzik.. nk ambik ati le katekan.. jd diri kite sndr.. org yg syg kat kite kene trime sape diri kite sbnrnyer.. bkn pakse2 ikut mcm yg dia nk.. mcm dl aku sk sgt tgok lelaki pakai spek.. smpi aku nk pkwe aku pkai spek gak.. smpi gado aku ngan dia.. clash.. aku ni jenis kalo x nk x pe.. aku x reti nk pkse2.. nk ikut ckp aku, aku x sktp tgok keadaan.. bnde yg baik aku tgur n pkse.. kalo degil gak, sk ati lar.. diam lg baik.. biar kene kat btg idung br dia th.. aku skunk ni pun idup sorg2 kat kl nih.. kekdg nk ajak mmber kuar sume nyer ade hal msg2 ngan psgn msg2.. nk ajak tunang duk jauh.. g la mid sorg2, kl central sorg, bak kate org survive sndr.. kdg2 tkut gak ngan mat2 bangla, mat2 indun.. bis tu nk g bli brg nk ajak sape lg.. adik aku sibuk keje.. aku sorg2 lar.. dl aku ade kwn yg rapat.. tp aku x leh msuk ngan dia.. dia tuh ego tinggi x nk ngaku keslhn dia.. ego ade bgus.. tp bertmpt.. aku x leh msuk ngn org mcm tu.. blgak mcm kat dunia ni sume dia ade.. aku leh msuk ngan fhm perangai aku, blh bt hal sndr, kalo ajak g mn2 on aje.. ni kalo ajak eh tu x blh ni x blh.. mls lar aku nk ajak agi kalo g mn2.. baik g sorg2.. duk kl ni bhy kalo sorg2.. kene ragut ker, rogol ker, nafsu org kite x th.. yg berlitup pun kene gak.. bl aku nk kuar aku selalu bdoa kat Allah biar lindungi aku dr pelbagai org kat luar sn.. aku mnta maaf kalo sesiape yg terase.. cite ni x de kene mgene dgn yg idup @ mati.. ni sume yg aku bace kat srt kabar, aku tgok kat tv, n ape yg aku dgr/tgok.. lu pikir la sndr..!!! huahuahuahuahuahua.. chiao

3 comments:

  1. weh..mane mak tau pasal ni??terkejut aku ngah tdo tbe2 mak call ckap ttg ni..ko da r tau aku giso klu dengo sore mak sampai da sesak nafas ckap nyer..ish3...ko bikin mcm aku nak balik time ni gak la...

    ReplyDelete
  2. mana yg baru...... dah basi lah yg ini.... cepat2 tukar yg baru...... nak nukilan yg baru tau.... hehehe....

    ReplyDelete