09 January 2009

Tak sabo nak lik...

Bosannyer.. ari ni ari mmbosankan.. x de pe nk d buat.. bkn x de kije.. ade melambak.. tp ati ni mls.. tu org kate ikut ati binasa.. mcm nk memulau tp kang org cr lak... hehehhe. x de ke org nk mintak ip address kat aku ni... bosan lak.. naik ngantok.. kang tido kat surau ade makcik cleanner duk memekak kat tinge aku.. penah skali bengang aku kat makcik cleanner ni.. bk radio mcm kat umah dia.. kang sound kang dia sahut cabaran kite.. tempias kat kite blik.. hangin st bdn.. last2 aku angkat kaki..blah! kedekut punyer makcik cleanner,dia bw sekutu dia tuk halau aku.. aku bkn hape.. sedih.. halau le cara halus.. jgn halau cara kasar lak.. ni yg x blh ni..
x th ni nk bt pe.. aku cam nk chatting ngan org apnic psl mslh aku ni.. Wah! leceh tul ar.. aku rase kan programmer cam aku ni mmg duk goyang kaki memanjang(wah! blagak cam bos lak) .. cb kalo byk keje.. punggung tu ciap kene paku.. da ready da paku ngan tukul tu.. dlm drower.. kalo korg nk ckp la ye.. aku
aku de stok tu. ;p x sabo nk lik ni.. nk jmpe kucing aku, mak aku.. pdn muko ko ngah.. x pat lik.. ko duk KL ni diam2.. jgn asyik dating je.. ckp kat mak keje tp sobonarnyo dating kat upm.. kantoi.. huahuahuahua..

6 comments:

  1. ko mmg kaki tdo ngaku je la..hahahaha^_^

    ReplyDelete
  2. ko jgn nk ngata aku lak.. ko tu tido dr pg smpi ke ptg.. org x th.. aku je th.. hahahha.. biar la rahsia..

    ReplyDelete
  3. mane ade...xde..2 pengsan mane nyer...lalalala

    ReplyDelete