14 January 2009

Pandang PC cam pndg cermin..

Aduh!!!! pening... skit kpala... tgok nombor.. rs cam ngantok.. nk tido... td aku g mkn ngan ira kwn aku n ngan bos dia.. ptg ni lak de psr mlm... nk li pe ek? aku x th nk mkn pe.. jgn jd cam mlm smlm.. tgh2 mlm leh lapo.. klakar tul.. sib baik bdak umah aku nk kuar.. leh order skali.. siot jek... suspek aku kat umah tilam... dlm bas ni gerenti aku tido.. lantak ar.. org nk tgok ke hape.. jnji aku pat lyn mate ni... skit mate n skit kpala aku thn tido.. heran nyer kat umah x ngantok.. dlm bas, train aku ngantok.. pelik tul!!!! best tul tido mcm ni... atas tilam yg empuk... bntal byk2.. kalo tilam air pun k gak.. ape lar aku merepek2 nih!! pas ni nk g solat asar... aku nk wat keje pun mls.. ape lar nk jdik kat aku ni.. ade keje mls nk bt, x de keje merengek x tntu psl.. pandg org mate kuyu je... hah!! baru tringt pg td aku jmpe adik cayunk aku tu.. blh kate aku ni bute it.. bengong punyer angah! len le kalo dia kate aku ni bute ati ke.. ok le jgak kan.. hahahhaha
nk g surau kang x leh tido.. org ghamai sgt... kang msg2 tgok2 pastu kate mcm de anak..
wat segan jek... aku ingt nk lepak kat tmpt ira, tp td aku da g da.. kang bos dia kate aku x de keje lak... hahahahhahahha.. mggu dpn br blik mlk.. so ari jmaat aku ingt nk bli siap2 tiket blik... leh jmpe kucing comel aku tu.. pada2 comel! geram tul! eh k lar.. nk g memulau... kacau org jap... hahahhaha


4 comments:

  1. ko mmg bute it pon..hehehe..n ko mmg kuat membute..weh ko td de g lalu depan bank negara ke td??agh perasan mcm ko r long...ko n c ira..agh ko x yah tanyer r buat pe d sane g tgok bdk moto kena saman d PETAMA KOMPLEX...jeng..jeng..jeng...

    ReplyDelete
  2. mn de... ko slh org ni.. jmpe kembar aku..

    ReplyDelete
  3. hye kak..sy gemuk la..ssh nk kurus..time festival filem pelajar aritu de la kurus sket cz mkn n tdo yg x ckp..erm...mmg nk g melaka tp a lil a bit segan la..hehe..sy x bese g umah org ni..so,tu yg kna pk pnjg tu..hehe..nway thnx cz sudi sggah + jenguk entry blog sy..really appreciate it..one day kte jumpe ek.. :)

    ReplyDelete
  4. Yes! Yes! jumpe jugak blog kak long! Haha. Eh kak long, meh lah singgah sini. Huik3 ;pp

    ReplyDelete