12 January 2009

Pg senin...

Huhuhuhu.. da lik kl da... mls sgt nk keje.. problem aku kat org apnic ni pun x settle agi.. ip address melambak2 nk kene allocate.. tension!!!! smlm sbtu ahad aku g kursus kawin.. pejam celik pejam celik da 7 thn kitorg couple.. huh! mcm x caye!
gmbr ni br lps ambik kursus kawin kat msjd al-azim, melaka... hehheheh...dpt le gak ilmu skit.. byk lg yg aku kene blaja psl agama ni... byk yg aku x th lg... skunk ni st aku kene ingt aku kene hargai dia.. slagi dia di dpn mate slagi tu kite kene hargai dia, sygi dia.. br la dia hargai kite dgn spenuh jiwa raga dia.. dlm ati nye cuma ade kite shj...

2 comments:

  1. hahah..ni wakil rakyat mane ni..ni mesti pasal x nak kena kiamulai ni kn..kn..kn...ala long baru kursus jer..belum nikah lagi...lex r..x sabar2 minah ni r..hahahaa...xpe..jap g agh cte n mak..cnfm mak gelak2 sampai senak perut dengar cte ko..hahaha

    ReplyDelete
  2. otak ko! jgn nk ngade2!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete